Ny vecka, nya tag!

Lördagen spenderades i Cambridge med Emma :D Hade det jätte trevligt och vi slapp regn. Gick, Pratade om framtiden (hon ska också åke hem nu efter ett år som Au Pair) och blev lite shopping. Åt på resturang och tog efterrätt :D Hade det verkligen så trevligt. 

Söndagen var MIN DAY OFF! Och jag tog verkligen en day off, sov så länge jag kunde (vacknade dock fela gånger av Barnen). Gick en promenad och sen var jag bara i min säng hela dagen! :D Vilade ut mig ocg gjorde inget. Jag kände att min kropp och jag verkligen behövde det. Så det var bra gjort av mig.

Men nu är det nya vecka med nya tag. 
Har nyss kommit ut från duschen och sitter med eb hårinpackning, som jag snart ska gå och skölja ur. Var också på gymet för idag, var kanske inte bästa idean. Kände att förkydning var kvar och allt blev mycket svårare. .. så jag hoppar imorgon och ska se hur det är på Onsdag och hoppas jag kan gå igen då. 
Jaa inte hänt så mycket mer idag och denna vecka händer det inte något speciellt. Så Ska bara njuta av livet :D

Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0