Ny Vecka

Jaha, då var man tillbaka efter en veckas ledighet. 

Min lediga vecka spenderades hos Emma + familj. Hade det underbart. Som alltid när jag är hos dem :D 
Söndagen:
Gick på bia med Emma, Jay och Laura och såh The Hangover 2 (Baksmallan på svenska). Så grymt rolig. Man måste dock ha sett 1an för att fatta. Men gud, vilken bra film. Satt och skrattade igenom hela filmen typ. Hahah Me and Emma love this movie. 
Sen blev det kina resturang med Familjen, eftersom Emma hade födelsedag den 27 (samma som Diana) och eftersom jag inte kunna komma då så gick vi ut och åt då. Som sagt Kina resturang, med bufe :) så mycket du kan äta. Vi sprak nästan när vi kom hem ^^ 
Måndag:
UTE KVÄLL. Vi skulle gå ut för att fira Emmas Födelsedag (ska lägga upp bild när jag har fått dom från Emma, på hur jag såg ut).  Vi skulle ju klä ut oss som The Rocky Horror Picture show. ( om du inte vet vad det är, sök på namnet). Det är en gamal musikal film i alla fall. 
Och Kvällen blev AS BRA. !!! 
Tisdag:
Hangover day. Allt jag säger. 
Onsdag:
Jag Och Emma gick på stan och shoppade lite, blev tex en röd Hårfärg :) 
Torsdag:
Färgade håret rött. Så inte längre blonde. Var lite läskigt först, men jag trivs så grymt bra. :D 
Blev och Kina resturang igen med Dan och Gemma. :D Myss!! 
Fredag:
NEW TATTOO! Japp det böev en nya tattoo minsan. Never give in Never back down. Blev också pub med Emma, och sen ut igen. Haha Prövade på en ny clud där Ryan jobbar, och HAHHAHA vi skrttade i alla fall hahah. Träffade också Nathan så blev en mycket bra kväll. 

Lördag:
Hangover day igen. 
Söndag
Åka hem :( Men vi har våra Planer och jag Emma :) I Sep så ska vi åka till FLORIDA!! ( Kommer mer om det snart). 


Ja i alla fall... det var min lediga vecka i en snabb spolning. Jag Hoppas ni hade det lika bra :D 

Och på fredag så åker jag till DOWNLOAD FESTIVAL och ska träffa mina enga tjejer Milla och Minus!! :D Kommer bli grymt. 

Men i alla fall slutar mitt inlägg med min awesome gift som jag fick av Lee och Nadine (emmas päron) från USA. Den gör mig så glad. :D 


Love
Matilda


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul grej!

kul att du har roligt hos Emma.

Mamma vill inte att du dricker så mycket... är rädd att det blir för mycket för dig. Bakfylla..= det har blivit för mycket.

Älskar dig för mycket att jag kan tycka att det är ok.

Kram mamma

2011-06-09 @ 22:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0