så var det onsdag igen

Jaha nu sitter jag är med barnen och kollar på Harry Potter. Eller mer att dom kollar och jag sitter vid datorn. 

Igår var det storm här. Blixtrade och dundrade hela tiden. En blixt slåg ner i ett träd nära huset så det var brandbilar och gerjer här. woow. (: hahah . Och regnade massa också. Hade dock tur för det började regna när jag kom hem från stan, så slapp det då i alla fall. 

Har också börjat packa för hemfärd nu. Börjar ju närma sig. Har LITE mer saker nu en vad jag hade med mig för ett år sen. hahah. Shoppat lite för mycket tror jag xD hahha. 

imorgon så är barnen lediga från skolan, så jag får SOVMORGON ! haha lite i alla fall... så det vi har planerat är att baka, och om det är fint väder ska vi gå ut på promenad och picknick. Så allt beror på vädret. Men men... 

Neee ska kolla lite på filmen, men nu vet ni lite av dom som har hänt .. (: 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Läskigt när det är så nära, annars är det ganska mysigt.Kram

2011-07-02 @ 20:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0