Sen blogg

Jaha Torsdag kväll och jag peppar för imorgon!! Download med Milla och minus. Kommer bli en lång dag så ska sova snart, men tänkte att jag skulle skriva några rader innan. 

Idag har jag varit på gymet, och träffade en svensk :D Var trevligt och konstigt att prata svenska haha.  Helen (hon som städar hos oss) var här idag. Första dagen på jätte länge. Så var kul att få träffa henne ingen och prata lite om vad som har hänt osv. Sen somnade jag typ .. hahha . Så har inte hänt så mycket idag. Pappet mycket ;) hehe. 

Ja imorgon så åker jag till Download festival och kommer hem på måndag. Kommer ha det grymt roligt. Inte säker på att jag kommer hinna blogga imorgon. MEN om det är så att ni vill följa mig lite under helgen, se vad som händer + bilder. Så kolla på min twitter sida, www.twitter.com/matildaekwall . För där kommer jag skriva under helgen och troligen lägga uåå bilder osv. Så kan ni se vad som händer :D. Dock är på det engelska MEN det finns ju översättare så kanske kan fungera i alla fall. Jag skulle räkomendera www.tyda.se . Den jag använder och jag tycker den är mycket bra. 
Hoppas ni tar en tit.

Nee nu är det dags att sova.

Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0