Underbar dag.

Idag har jag äntligen fått känan av sommaren! Har varit över 30 grader sol och en skön bris hela dagen! Har bara njutit! 

Har spenderat hela dagen i Cottenham (där vi bodde förut) för det har varit som en liten .. fest där för hela byn. Har funits aktiviteter för barnen hela halgen och man har kunnat köpa massa saker och gått och kollat i olika trädgårdar osv. Har varit en underbar dag. Dock nu har jag fått en kanske ful solbränna som jag måste försöka fixa till. 

Här är lite bilder från tre olika trädgårdar som vi gick in i (Har ju en Farfar och en Morfar som älskar blommor och sådant så tänkte att det kanske skulle vara något för dom att kolla på). 


Och här är en bild på Jo och Laurence som kör på (:


Så helt klart en underbar dag. Jag hoppas på samma väder resten av veckan! 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Trevligt och fint men bilder på solbrännan saknades...de sa på tv att ni kan få uppåt 35 grader i morgon, bränn dig inte. Kram

2011-06-26 @ 22:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0