VARMT

Natten till idag var inte trevlig kan jag säga. Så himla varmt att jag knappast kunde sova något. Så har varit ganska tröt hela dagen lång. 
Och Idag har det varit lika varmt som igår. Helt underbar. Har varit ute så mycket som jag har kunnat. Somnade ute i solen men som tur var har jag inte brännt mig som jag brukar göra när jag somnar i solen. 
Försökte fixa till den fula brännan jag fick igår xD och det börjar fixa till sig nu. 
Det ända jobbiga med detta väder är att man blir så svetting hela tiden och barnen driker inte tillräkligt i skoan så dom var jätte sega när dom kom hem. 

Fick en liten ledig stund idag då Lena, Laurence och Diana åkte till Laurence skola för att möta (Lena följde med för att träffa sina gamla lärare) 
Så så droppade dom av Lena och Laurence Och Diana fortsatte till Laurence nya skola som han börjar i till hösten. Jag och lena tog då och åt mat och kollade på film ^^ Var en trevlig stund. 

Nu är hon i säng och Laurence är på scouts .. så nu ska jag göra mig klar också och kolla på TV ^^ 

Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0