2011-03-08

Sorry för dåligt uppdaterande i bloggen dom senaste dagarna. 

Här kommer vad som hänt, som är värt att prata om ^^ 

Lördag och Söndag så var det bara att jobbba med huset. För dom ska börja bygga om denna vecka( Dom är redan här). Så det var att byta säger till barnen, plocka ut ALLT från garaget och gå ignom det och komma på vart man skulle lägga allt. Det var min helg, jobba och slita hahah. 

Igår var en helt underbar dag, solen sken och det var jätte skönt ute och och Natalie gick läångs floden i Cambridge och vandrade runt och hade det as mysigt och köpte lite att äta och satt ute i solen. Träffade trevlig folk och dagen var bara så bäst

*
*



.. och JAG GJORDE MIN TATTOO! Äntligen sitter den på min arm :) Den är så snygg och jag är så nöjd med det. Jobba är bara att nu vill jag göra min nästa ^^ haha Måste spara pengar. 
Här är den :) 

(Bild tagen igår med plasten fortarande på)


Och Idag Utan plast :)

Älskar den!! :) Vad tycker niii ??

Och nu så har jag nyss kommit ut ur duschen efter att ha avrit på gymet :) Solen skiner och jag ska ta och äta lite Lunch. :) Dagen känns mycket bra:) 
Och som jag sa, Så har bygg gubbarna kommit och börjat bygga om Garaget till ett rum där Diana kan ha sitt arbetsrum. Efter gagraget ska dom göra om Köket så kommer vara full rulle här ett tag :) hahha 
Nu ska jag äta :)

Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0