29 Mars 2011

Att inte ha något kök är lite jobbigt xD hahah Men än så länge har det gått helt ok, det jobbiga är ju att vi inte har något vatten i närheten och ingen diskmaskin så man får gå till badrummet för att hämta vatten och sen får man diska upp det man har ätit på direkt.. Inte specillt kul, men jaaa inte så mycket att göra åt det nu. 
Gick helt ok imorse.
Och barnen kommer ha skolmat under denna utan kök period. Så det som kommer "lagas" hör är utp bönder i micron, ägg röra i micron, tosatde mackor och vära upp mat i micron xD hahah, kommer kanske bli att köpa hem lite också. hahah så blir ganska lungt för mig på laga mat fronten xD 

Jaa känner mig duktig som har varit på gymet idag också :) och planerat att gå dot imorgon också. ahha Känner mig så duktig xD ahha . 

I Helgen så ska jag och Laurence gå på bio, som jag gav honom i födelsedags presnet, att vi skulle spendera en dag i Cambrige bara han och jag och han kunde bestämma vad han ville göra. Så vi ska på bio och sen får vi se om det blir att äta något också ^^. 

Nu ska jag fortsätta att kolla på min lille favo Sailor Moon :) 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter ganska hårt att värma bönder i micron. Vad tror du att dom säger? Hoppas att ni hittar något gott att äta i Cambridge. Lite varm mat kanske. Kram o ha de bra. Mormor

2011-03-29 @ 15:23:04
Postat av: Mamma

Lycka till i "köket". Du är JÄTTE duktig som går o tränar jag är impad. Kram

2011-03-29 @ 22:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0