9 år.

Idag är det Lenas dag :) Idag blir LENA 9 ÅR! SÅ VI ALLA SÄGER GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN !!!

Så imorse var det presenter och presentpapper över allt :) Men myss i alla fall. Hon blev jätte glad för allt hon fick, hon fick böcker, kläder, massa hjärtan att hånga på på hennes väger i rumet, en väska mm. 

Dock har min dag inte varit lika kul, mår inte specellt bra idag. Kroppen är helt slut (märkte jag på gymet) och jag är så himla trött att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Och bara en alämt dålig dag :( Dock skönt att ha lite vänner då som sickar söta sms! så TACK. 
så ikväll blir det en TIDIG KVÄLL. Eftersom helgen är barnen här så jag vet att det inte kommer bli så lång sovmorgon för mig lördag och söndag xD hahah. 
Och på Lördag ska jag och Laurence ha en dag för oss själva i Cambridge, ska tex gå på bio. (fick en dag i Cambridge av mig i Födelsedags present, och han kunde bästamma vad han ville göra). Så nu är det dags. 

Nu orkar jag inte skriva mer ( see helt slut) 

Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0