9 Mars

Jaha, kl är nu 10.25  och jag har redan jobbat i 2 timmar, varit och handlat, gått en promeand, plockat i huset och nu sitter och jag här och väntar på att tvätten ska bli lite mer torr (fortfarande lite fuktig) så jag kan ta bort det. 
Tog en dag ledig från gymet idag, känner att kropen är lite för trött så ska tillbaka dit imoegon i stället. Tycket det lätt som en bra idee.
Iaag är det inte lika varm som det har varit dom två dagar innan denna vecka, utan idag bålser det jätte kallt och man känner inte riktigt för att vara ute. Jag fröss som ett as när jag och barnen stod och väntade på buss och på min promand. Så en dag inne i huset låter som en ganaksa bra idee idag, kanske kolla på en film och sova lite. hahha JA. ^^ 

Nu är det inte lågt kvar till helgen då familjen (mamma, pappa, bror) Kommer och hälsar på för första gången. Ska bli jätte kul att träffa dom igen ocg visa hur jag levar nu och vilka person det är jag har jobbat med i ett halv år nu. 
Vi ska också ta en sväng till London eftersom dom aldrig varit där. Får se vad vi hittar på, inte riktigt bestämmt än, men eftersom det är en liten speciell dag (bli 20 på Lördag) så vet jag att vi ska gå och äta något någonstans och jag ska hälsa på Minus icg Challe som kommer att vara i Lodon denna dag :) Säga hej och en kram i alla fall ^^ Och bror min ville gå och kolla i en affär vilket jag tänkte att vi kan göra också :) Sen får vi se vad resten vad dagen bär oss. 


Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Carin

Grattis i förskott på 20års dagen!! Många kramar Carin & Robin.. O lille Ludde;) !

2011-03-09 @ 15:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0