Bilder från Helgen


Hotelet i London

Me och lille bror

Min snygga lille bror

På Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds
Pappa är glad ;) ahah

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds
"woo Jag är längre en Johnny Deep"- Bror ^^ 

Madame Tussauds
Pappa glad igen x)

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds
såååå söööt :)

Madame Tussauds
Jim Diggar brors sång ;)

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds
Träffade Hitler

Madame Tussauds 
Och detta är vad vi säger till honom ...

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds


Ja och som ja se blev det ju lite shooping under dagarna ^^ haha


Och så fyllde man 20 så fick massa fina saker :) 

TACK SÅ MYCKET ALLA <3
hahah alla ser batman/Läderlappen tidningarna och Batma muggen :) Jag Älskar Batman. + det hemliga packet xD ahaha och min underbar bror köpte Olver och Gänget till mig :) OCH nu kan jag lära mig tyska !! ^^ 
Fick också pengar, och det mesta va det gick till min nya älskling 

:D 

Jag och bror hittade lite roliga saker i en affär i Cambridge xD 

HAHAHAHH vi fick oss ett gott skratt XD

Mer bilder kommer när jag har fått/och fixat med Mammas bilder. 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mycket presenter och kläder det blev i helgen. Hoppas hatten kommer att passa och att telefonen kommer att fungera bra.Bra och trevliga bilder. Kram

2011-03-16 @ 22:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0