Tisdag

Jaha, andra dagen i veckan. och vad har hänt idag då? INTE mycket. Haha 
Hoppade gymet idag, kanske inte det bästa valet men jag orkade inte gå. Utan planerar att gå dit Onsdag och torsdag istället. Jaa. Och eftersom vi fuck reda på att dom ska börja med köket så är det ju dags att börja flytta allt från köket :O alla saker. Jaa och de är ju jag som får göra det. Vem annars. Så har packat ner mat, (för dom behövde komma in bakom ett skåp idag för att kolla på något rör. Sen har jag packat ner 4 kartonger och flyttat saker in i vardagsrumet som jag ska packa ner senare när jag kan hämta mer katonger.
Men innan jag började så gick jag på en promand.  vädret är inte lika fint som det brukar man var inte så kallt i alla fall, vilket var skönt :). 

Nu har jag käkat lite lunch och är så trött att jag vill sova en stund innan jag ska hämta Laurence från bussen. Lena är och hälsar på sin nya skola idag som hon ska börja på efter påsk. Hon är både nervös och tycker också att det ska spännande. :) Så kommer bli lite annorlunda för mig efter påsk. 

Och idag kom min ROCKY HPRROR PICTURE SHOW kostym :D YAY!!! hahaha Jag och några kompisar i Ipswich ska klä ut oss innan jag åker hem (Ja jag kommer hem den 13 April :) ) Ja, ahha den är as ball men dock så har jag nog ALDRIG haft på mig så mycket färg på en och samma gång xD hahah 
Men sk bli kul. :D 

Men Jaa ska nog vila mig lite innan det är dags att börja jobba igen. ^^ 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till med köket, men hur och var ska du/ni laga mat? Men det blir säkert jätte bra när det blir klart.

I fredags fick vi snö igen men idag sken solen o det var jätte härligt. Snödropparna börjar komma o då vet man att våren är på gång.

kram

2011-03-22 @ 21:14:18
Postat av: Anonym

Det är inte dåligt att flytta två ggr så inpå varandra. Köket är ju så mycket att plocka. Kanske lite tur att du har något som måste göras. Man är ju mer nöjd med dagen då. Lycka till. Kram o välkommen hem. Påskbord hos oss. Mormor

2011-03-23 @ 10:08:08
Postat av: Pia Mikmar

Hej Matilda!

Nu äntligen har jag kommit ut på din sida!(har hela tiden trott att du stavar ditt efternamn med W!!) Först vill jag säga grattis til dina 20år!Det verkade som du fick en bra födelsedag.(har fått info från din mor)

Vad roligt att få läsa om hur du har det! Hoppas att du orkar med allt med kök m.m. innan du kommer hem. Vi får också hoppas att det har blivit lte mer vårvärme tills du kommer. det ska bli roligt att se dig igen!

Kram Pia m. familj

2011-03-24 @ 12:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0