vår

Ja nu har våren verkligen kommit till England. Fick min första vårkänsla i Onsdags och den har hållt i sig Under Tirsdagen och Idag Fredag. Slone skiner och man kan gå utan jacka och måsta ha solbrillorna på sig. Jag älskart! Vill inte gå in för det är så skönt ute. YAY :) Så nu är det dags att damma av grillen och börja grilla. (Jag älskar att grilla). Jag och mina vänner i Ipswich har redan börjat prata om att ha en grillfest nästa gång jag åker dit :) LÄNGTAR. Så nu är våren här och sommaren är inte långt borta. :) Men kan bara inte sluta le. 

Jag är ensam hemma denna helg. Mina planer iunder helgen är: att gå till gymet Lördag, packa köket, vara ute i solen och tvätta. Och det är allt :) sen blir det bara att slappa slappa slappa och sova. ^^ Lika bra att passa på nu när det inte är mycket som kan väcka en XD ahha 

Kl är inte ens 10 och jag är redan i sängen ^^ Men är ganska trött så kände att det var här jag hörde hemma ^^. Ska sova för blir ju inte så jätte mycket sov morgon imorgon eftersom jag ska till gymet till kvart över 10. Så riktiga sovmorgonen får jag på söndag ^^ haha 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Morfar tycker att det låter underbart med vår. Vi har lite här oxå men utan jacka kan man absolut inte gå. Ha det nu riktigt bra o sköt om dig. Längtar! Kram mormor

2011-03-26 @ 14:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0