det går framåt

Nu har vi snart ett helt kök! så himla skönt har börjat använda ungnen så blir lite mera mat nu och det som saknas är rtp kanterna på glovet, kyl och fry, vatten i köket och all belysning klart. Och vet att imorgon blir det kyl och frys och vatten och torsdag händer det något också! YES Nu kommer det snart. Så skönt att få allt iordning och verkligen ha det som det ska vara. Känns skönt! 
Det börjar också fixa till sig i toan. Fick spegel och skpå uppsatta idag så har nyss stippat in mina toa partiklar där YES!. Sådan lättnad att allt börjar komma på plats. 

Jaa med lite uppdatering på annat. 
I söndags var jag på stan med Lena och Laurence och gjorde lite födelsedags shopping till Diana som fyller 50 den 27 maj, Nästa vecka redan :). (det är det vi har haft som mål med kök och badrumm) Så den 28 är det öppethus här för alla hon känner typ xD hehe. 
Igår hände det inte så mycket förutom att jag pratade med mamma och pappa på skype som jag inte har pratat med sendan jag kom tillbaka efter påsk. Så det var jätte kul att prata med dom igen. 

Hade en liten diskusion om min famtid, lite jobbigt att tänka på tycker jag. Cad jag vill göra med livet, och vart och hur. Man får ju bara ont i huvudet av att tänka för mycket. Men efter mitt samtal med pappa igår så tror jag har bestämmt mig för hur jag vill göra nu. Är bara lite saker som jag ska kolla upp innan jag bestämmer mig helt. Har i alla fall redan börjat kolla i lite affärer om dom söker folk eller om det bara är att komma in med ett CV. 
Men innan jag kan söka ett jobb så måste jag ska mig eett Nation Incurence number ( typ som vårat person nr i Sverige). Så det är det jag ska sätta mig med nu och kolla medans Laurence gör sig iordning för natten. 

Imorgon blir det gymet på morgonen, och sen vet jag inte än. Beror lite på väderet. 

Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0