Fredag är ändå den dag som känns bäst .. eller?

Så var det fredag. Barnen är i skolan och jag har nyss kommit hem från gymmet. Kändes jätte skönt på gymmet idag så kändes det bra :)  Och det gjorde mig glad. Skönt att veta att man har två dagars sovmornar frmför sig. Så därför tror jag att fredag är en av mina favorit dagar tillsammans med Söndag- för att det Söndagar är verkligen slapp dagar, man går runt i stora tröjan och bara myser innan Måndag och tillbaka till jobbet. OCH Söndagar när man vet att man har ledig Måndagen, är också härlig. Vilken/vilka är era favorit dagar?

Tydligen så ska det spö regna ikväll/natt med åska och buller. Dom har varnat för hård vind. Svårt att tro det just nu, det är skönt ute och ser inte riktigt ut att börja regna. MEN vädret kan ju alltid överaska, så man ska inte säga för mycket.

Ja, nu ska jag gå och hänga lite tvätt och sen ska jag ta något att äta.

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Arbetsdagar är väl oxå bra? Ha en skön helg nu och njut av ledigheten. Kram mormor

2011-05-06 @ 13:55:01
Postat av: Mamma

Fredagar är sköna och man har två lediga dagar sen men ibland kan en vanlig arbetsdag kännas bra. Ha en bra och trevlig helg. Kram

2011-05-06 @ 18:35:46
Postat av: Anonym

vardagar är oxå bra. Mormor o morfar är här i dag åker vi till Trollhättan. G ska hålla kurs där. Sköt om dig o ha det bra. Anne-Marie

2011-05-09 @ 09:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0