Nu händer det grejer

Oj oj oj nu går det snabbt. 
Igår så hände det as mycket saker i huset (käns det som, kanske bara är för att allt det anra har tagit sådan tid). 
Men igår så fick vi i alla fall in kryss och kyl i köket, vi fick vatten/diskhov, alla lampor klara. 
Dian fick golvet i hennes arbets rum klart, fick också golvet i hennes sovrum och badrum. Och så började det med halen. Men OJ!. Så går blev det att bara in alal möbler in i Dianas arbetsrum. Så det är klart dock måste alla böcker in, men men. OCH vi fick in spisen igår så lagade mat igår för första gången på hur länge som hälst. Så fick äntligen lite riktigt mat. Det var underbart gott. 
Igår så fick vi också reda på att dom skulle börja med golvet i matrummet. (det rummet som vi har använt som kök) Och DET rummet har mycket saker i sig (eller jaa det har väl dom fälsta rummet i detta hur hahah). Men i alal fall, så det var bara att börja flytta alla saket. Säger bara att vardagsrummet kommer inte bli kul att flytta saker från, eftersom ALLA saker är där inne. USCH,. 
Men det positiva är ju att alla saker börjar hända nu :) Köket är sp gott som klart, vi kan i alla fall använda det. Dinas arbetsum finns där med möbler, badrummen är också så gott som klara. Börjar komma sakta med säkert. Så skönt. Så igår jobbade jag till halv 10 med att flytta saker. As trött idag kan jag säga, haha. 

Men idag då, dom håller på och håller på. Och jag har varit på gymet och just insett vilket mistag jag gjorde med mitt senaste inköp av eyeliner. MEN går inte att ändra på utan får helt änkelt köpa en nya. Jobbigt med pengar, men denna jag köpta nu kan jag inte änvända. Så kan livet gå ibland. 

Nee nu är jag hungrig efter träning så ska ta och äta lite Lunch och kolla på Sailor Moon :D Det gör mig glad. 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej

Skönt att det börjar bli klart lite här och där.

2011-05-19 @ 21:14:20
Postat av: Östen

Oj oj vad mycket som händer på en gång. Samtidigt är det ni behöver. Hur gick det med jobbansökan? Ha det bra o lycka till med allt kram pappa

2011-05-20 @ 06:01:41
Postat av: Anonym

Vilken lycka! Bär inte för mycket så du blir alldeles slut. Då är du ju till ingen nytta sen. Ta lite paus o var ute i värmen oxå. Skönt med kök eller?

Kram o längtar efter dig. Mormor

2011-05-23 @ 14:20:52
Postat av: Anonym

Oj vad mycket på en gång. Ungefär som ketchupflaskan, först inget sen inget och så plötsligt allt på en gång.

Kram mormor

2011-05-23 @ 20:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0