Onsdag

Jaha så var det Onsdag. Förlåt att jag loggar så lite just nu men händer inte något speciellt och då vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Så vill gärna höra förslag på vad ni vill läsa om , Tack J

Men i all fall det stora denna vecka är ju Chris (deras kusin) som håller på att protestera på sin skola så att pojkar kan ha shorts på sig i skolan. För flickor får ju ha kjol så han tycker att pojkar borde få ha shorts på sig under sommaren. Och detta tycker jag är helt rätt!! Klart att det blir as varmt med svarta långbyxor på sig under sommaren.
Så i Måndags och igår hade han på sig kjol till skolan för att demonstrera (tisdagen var det stora dagen då han gick runt med plakat och så). För tydligen så stod det inte någon stans i skol reglerna (om kläder) att bara tjejer kunde ha kjol så han kom på idén där ifrån. Så Igår var han på TV och radio och första siden i tidningen J Och vi alla här hejar på honom stort! Specillt jag, tror jag för jag tycker verkligen att han har rätt och jag stödjer honom med att han går sin egen väg och inte bryr sig om vad alla tycker och tänker om honom. GO CHRIS! Så nu hoppas vi på att han vinner detta och att killarna i hans skola kan få ha shorts på sig nu i sommar :D

Annars så har det inte hänt så mycket denna vecka, var på min första zumba klass i måndags, det är inte lika fint väder längre… annars inget.. Idag har jag inte gjort så mycket. Varit på guymet.. och städat Lenas rum, men det är allt. Inte klara än utan får fortsätta imorgon och troligen på fredag också. haha 

Lite bilder på Chris


och måste lägga in en bild på min nya vän :D 


Love
Matilda


Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är ju söt din nya lilla vän. vad är Zumba klass för något?

Kram mormor

2011-05-12 @ 17:55:42
Postat av: Anonym

Du kan berätta hur det går med din nya vän om den blir tam eller så.

Heja på grabben!!! Klart ni ska kunna ha kortbyxor!!!

Kram

2011-05-12 @ 21:44:06
Postat av: Anonym

Du kan berätta hur det går med din nya vän om den blir tam eller så.

Heja på grabben!!! Klart ni ska kunna ha kortbyxor!!!

Kram

2011-05-12 @ 21:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0