pain!

Ok, Helgen spenderades med att flytta massa saker i huset- från ett rum till ett annat. Hela helgen! Fick inte en ledig stund. Men behövdes göra så att dom kunda göra golven i dom rummen. Fick också börja fixa ordning Lenas rum som hade fått nytt golv på fredagen. Så var bara att jobba och slita hela helgen. 
Måndagen var det samma sak, börja plocka tillbaka sakr i ett rum och ta bort från ett annat. Var också att börja gå igenom Lenas rum med henne efter skolan. Rensa bort massa saker och kägga undan saker. Hade gjort samma sak på Torsdagen med Laurence (så glad att jag ÄNTLIGEN fick Diana att säga det til barnen). Fick några stora sopsäker med saker som dom kan ge bort. Men Lenas rum i alla fall.. eller båad rum är inte klara. Håller på med det varje dag nu när dom kommer hem så vi kan få det iodrning tills på Lördag så Diana ska ha Öppet hus eftersom hon fyller 50 på fredag., Och hela huset ska vara klart då ( vill hon) så har as mycket att göra.

Dock så ligger jag i sägen just nu och mår SKIT. Har samma sak som jag hade hemma under påsk. Har ont i varända del i kroppen. Vet inte hur mycket jag har gråtit för det gör så himla ont! Inte den del i kroppen som inte gör ont. Har också ont när jag andas och i huvudet. Men kroppen är väsrt. Spelar igen roll om jag ror mig eller inte, gör ont i alla fall. Så idag är bara en vile dag för mig. Ska lägga mig och sova nu efter jag har skrivit detta blogg inlägg. Ville bara uppdatera er lite med hur det ligger till just nu. Och ni kanske förstår varför jag inte har bloggat på några dagar. Har varit helt slut efter dagarna så har bara gått och laggt mig direkt.

Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0