vad har hänt?

Oj, nu var det trp 3 veckor sedan jag skrev här på bloggen! O_0 hoppsan. Men det har hänt massa... så här kommer lite vad som har hänt dessa tre veckor .. 

9 Aprl.
Jag åkte till Ipswich och Emma. 

10 April.
Var i Ipswich med Emma. Var så varmt att vi åkte ut på picknik och träffade Ryan. 

11 April.
Vanlig dag. Hade picknick idag också för det var så himla varmt. Gick ut på kvällen men Emma :) Party. 

12. April.
Var en slö dag med massa TV och god mat. 

13 April.
Jag Åkte hem till Sverige., Efter en låg dag på flygplatsen så kom jag äntligen hem till gamla Sverige. 

14 April.
Var kanske inte den bästa dagen. Vaknade och mådde skit helt änkelt, huvudvärk, ont i halsen, både inne och utanför, ont i hela kroppen och bara mådde helt sjukt. 
Men skulle till läkaren så var bara att palla sig upp. På sjukhuset tömde dom mig på blod. usch!! Men tack så hade jag mormor där som hjälp. Sen var det bara hem och må skit. 

15 April.
Tandläkaren. Och första gången jag körde bli på ett halv år. Men gick bra :) 
Sen var det hem fixa sig och sedan party och kebab med min älksade vänner som jag har saknt massa! Kvällen började så himla bra med slutade i ett helvette. Min englska jobb mobil med sim kort blev stulen.! USCH. 

16 April
Var ju inte toppen först efter mobilen borta, Men det blev Påskbord med släkten! :D vilket var awesome att see all igen på samma satälle + good mat! Muummmsss! Min Älskade Milla var också med! Så efter massa mat så åkte jag och Milla hem till henne så blev det myss och film :) 

17 April
Var hos Milla och hon tog ut mig på en liten utflyckt :) Glass blev det. Min Första glass för iår. Myss var det! 

18-23 April
Var det bara blandat och Skönt att vara hemma med Familjen och Vänner. 

23 April
Tillbaka till England. Var mycket jobbigt att lämna familj och Vänner denna gång. 
Men fick en mycket bra överaskning på Flygplatsen i England. Där står Emma, Lee och Aaron och hälsar mig välkomen. Dom kom och hämtade mig körde till Cambridge så jag kunde lämna av väsken hämta lite nya saker och så drog vi iväg till Ipswich! 

23- 26 April
Var ett par as bra dagar i Ipswich som allt. Blev lite vatten krig med all min englska syskon (Emma, Jay, Aaron och Beth) och deras kusiner Liam och Fibi och Aarons kompis Sam. Sen blev det grillande!!! Matilda Älskart! :) Blev också lita Party :)

26 April
Tillbaka Till Histon och göra sig berädd på att börja jobba igen. 

27 April.
Var att börja jobba igen. Och NEJ inget kök än och toaletterna är i full gång. Så toaletten i mitt och barnens badrum var där och handfattet med ingen dusch i HELA HUSET! !! 
Men eftersom Lena har bytt skola nu och dom började den 28 så var det bara Laurence som gick till skolan. Så jag och Lena åkte in till stan och kollade på bio och shoppade lite. 

28 April
Första riktiga jobb dagen. Båda barnen till skolan . Lena till sin nya skola. Jag gick till gymet ( var helt slut efter)

29 April
Englands prins gifte sig så var igen skola och jag var ledig så jag åkte till Ipswich igen :) För Emma var sjäkv eftersom resten av familjen hade åkt till USA.

29 April - 2 Maj
Var i Ipswich med Emma. Hade lite filmkväll med vänner och bara slappade. 

2 Maj
Åkte tillbaka Hem. 

3 Maj (Idag)
Så min första RIKTIGAQ riktiga jobb dag igen efter alla lediga dagar., 
Har Varit på gymet och känner värken i benen, men känns as gött!! hahha . 

Jaa min köra läsare, Det var lite av vad som har hänt alla dom har dagarna. Om nu vill veta lite mer i detalj så kommentera gärna. :) . Hoppas att det är bra med er alla. :)
Så nu är jag tillbaka och kommer försöka att skriva några rader varje dag så ni kan hänga med :D 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: östen

Hej hopp vad mycke det blev på en gång. Hur har det gått med köket då?

2011-05-03 @ 23:31:13
Postat av: Malin

Hej, låter som du har haft bra veckor/dagar. Michael undrar om nya telefonen fungrar! Skönt att du är tillbaka kram mamma

2011-05-03 @ 23:41:28
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg:D

Jag lottar ut 3 nya vinnare imorgon!:D

http://anneliih.blogg.se/2011/may/tisdag-dagens-bloggd.html#comment

2011-05-03 @ 23:59:53
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var skönt höra o se att du är igång igen. Ha det kram mormor

2011-05-04 @ 18:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0